PREKIŲ PRISTATYMAS

PRISTATYMO SĄLYGOS

Juridiniai asmenys:

  • Atvėsintems ir šaldytiems  produktams minimali užsakymo suma 35 € su PVM.
  • Prekių pristatymas nemokamas, jeigu Jūsų užsakymo suma ne mažesnė nei 66,55 € su PVM. 
  • Jei užsakymo suma mažesnė nei 66,55 € su PVM, prekių pristatymas per kurjerio tarnybą kainuos 5,45 € su PVM.   
  • Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai apmokestinamas 32,50 € su PVM.    

Fiziniai asmenys:

  • Minimali užsakymo suma 35 € su PVM.
  • Prekių pristatymas nemokamas, jeigu Jūsų užsakymo suma ne mažesnė nei 42 € su PVM. 
  • Jei užsakymo suma mažesnė nei 42 € su PVM, prekių pristatymas per kurjerio tarnybą kainuos 5,45 € su PVM.   
  • Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai apmokestinamas 32,50 € su PVM.    


SIUNTŲ PRIĖMIMO TAISYKLĖS

  • Pirkėjas privalo susipažinti su šiomis taisyklėmis iki prekių užsakymo pateikimo. 
  • Priimantis siuntą asmuo privalo nurodyti savo vardą, pavardę bei pasirašyti kurjerio duomenų kaupiklyje arba ant pristatymo duomenų (sąskaitoje - faktūroje arba krovinio važtaraštyje, pagal atskirą susitarimą). 

Pakuočių (dėžių) skaičius: 

  • Kurjerio pristatomų pakuočių skaičius turi sutapti su pristatymo patvirtinimo lape (POD) arba kurjerio duomenų kaupiklyje nurodytu pakuočių skaičiumi. Kiekviena pakuotė turi savo unikalų siuntos kodą. Būtent už tą siuntos kodą, gavėjas pasirašo POD lapuose arba kurjerio duomenų kaupiklyje. Pasitikrinkite ar gautų pakuočių skaičius ir siuntos numeriai atitinka POD lape surašytus arba kurjerio duomenų kaupiklyje. 

Lipdukas: 

  • UAB SANITEX kurjerio pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius turi sutapti su siuntų pristatymo dokumente (sąskaita-faktūra, krovinio važtaraštis). Ant kurjerio pristatytų pakuočių (dėžių) etikečių turi būti nuordytas Jūsų įmonės pavadinimas, adresas ir pakuočių skaičius (pvz.: 1/3, 2/3, 3/3), kur pirmas skaičius rodo, kelinta pakuotė tai yra, o antrasis skaičius rodo, kiek iš viso pakuočių yra šioje siuntoje. 

Pakuočių (dėžių) išvaizda: 

  • Kurjeriu pristatomos pakuotės (dėžės), turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos, nepažeistos, nesugniuždytos ir pan. 

Pažeidimų nustatymas ir įforminimas:

  • Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) skaičius nesutampa su siuntų pristatymo lape arba kurjerio duomenų kaupiklyje nurodytu pakuočių (dėžių) skaičiumi - būtina įrašyti siuntų pistatymo dokumente tikslų gautų pakuočių skaičių.
  • Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) etiketėse duomenys yra neteisingi arba skiriasi nuo siuntų pristatymo lape arba kurjerio duomenų kaupiklyje nurodytųjų, tuomey būtinai užfiksuokite siuntų pristatymo dokumente visus neatitikimus. 
  • Jeigu pristatomos pakuotės (dėžės) išvaizda netvarkinga, būtinai aprašykite siuntų pristatymo dokumente siuntos išorinius pažeidimus. 
  • Kartu su kurjeriu užpildykite formą nurodydami siuntos unikalųjį numerį, gavimo datą, pažeidimo pobūdį (vieną akto kopiją pasilikite sau, kitą - perduokite kurjeriui). Kurjeris turi teisę pasirašyti tik tokį aktą, kuriame apibūdinti išoriniai pažeidimai. Už siuntos turinį, prekių skaičiavimą pagal sąskaitas arba kitokį patikrinimą, kuris susijęs su pakuotės atidarymu, kurjeris neatsako. 

Siuntų pažeidimo aktas.

SVARBU! Gavėjui siuntos priėmimo metu neužfiksavus pastabų, laikoma, kad siunta įteikta tvarkingai ir Pardavėjas neprisima jokių įsipareigojimų dėl siuntos ar jos dalies sugadinimo ar praradimo, kuris buvo pastebėtas vėliau. 

Apie visus netikslumus ir neatitikimus prašome kuo skubiau mus informuoti:

  • Apie visusn etikslumus (neteisingą pakuočių ar dėžių skaičių, netvarkingą pakuočių išvaidą ar netikslius Jūsų įmonės duomenis) prašome kuo skubiau informuoti mūsų klinetų aptarnavimo skyriu teleofnu 0 700 70088 arba el. paštu: [email protected] 
  • Dėl trūkumų, prekių broko ar persirūšiavimo prašome informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu: 0 700 70088 arba el. paštu: [email protected] ne vėliau kaip per 3 d.d. 

Papildomos prėmimo sąlygos:

-Konferencinių lentų ir baldų: 

  • Priėmimo metu prie kurjerio pirkėjas turi apžiūrėti pakuotes (dėžes). Esant mažiausiems defeketams kartu su kurjeriu užpidlyti formą (pažeidimo aktą) nurodant siuntos unikalųjį numerį, gavimo datą, pažeidimo pobūdį. 
  • Jei pakuotė turi pažeidimų i vėžėjas atsisako pasirašyti, siūlome atsisakyti priimti krovinį. Ir apie atsisakymą informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu: 0 700 70088 arba el. paštu: [email protected]
  • Priėmus lentą arba baldus pagal šią tvarką, išpakuoti daiktai ir patikrinti, ar jis nepažeistas viduje, ne vėliau kaip per 3 d.d. 
  • Jeiu išpakuotas daiktas yra pažeistas, prašome kuo skubiau informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu: 0 700 70088 arba el. paštu: [email protected]. Laiške aprašykite visus trūkumus ir pastabas, prisekite siuntų pažeidimo aktą ir nuotraukas su pažeidimais: tiek pakuotės, tiek turinio.